SOMMAR

Hejsan allihop

Jag håller på att dö, det är så jävla varmt och kvavt att man svettas 24/7, kul? Njaa, men man får fin och jämt färg ialf och snabbt går det ;), haha..

Idag var det över 90 f, vilket betyder drygt 33 grader, i Sverige hade det ju inneburit en underbar sommardag, men värmen är så olik från den där hemma eftersom det är så fuktig värme. Jag & Kenzie valde ialf att gå ut och sätta oss ute i trädgården i morse runt 8 tiden, då var det perfekt , lite över 20 grader, men det gick snabbt! Vi gick till parken lite efter 9 och stannade en timme, sen när vi gick hem svettades jag som ett gnu och Kenzie likaså. Men jag hoppas att det blir lika fint imorgon för då jobbar jag bara ett par timmar på eftermiddagen och då kan jag ligga och steka ett par timmar och bli kalasbrun inför min hemfärd ;) haha..

Var precis ute och sprang en runda, det är skönt, men fortf väldigt kvavt, samtidigt ska man väl inte klaga, i Sverige får man väl högst ett par dagar med sol och molnfri himmel, men om jag haft en pool så hade jag inte klagat det minsta :P.

Vad har hänt annars? Inte mkt, jag jobbar och sliter och sover :P, Vi ska se om vädret är jättefint på söndag så ska vi till stranden och bada och sola, om det är molnigt och halvdant ska vi se om vi inte kan göra sex and the city touren runt manhattan och se alla ställen där filmerna och serien utspelar sig , GRYMT :) perfekt efter att vi sett Sex and the city 2 på fredag ju :). Återkommer snart och ska försöka se till att det blir bättre update, det suger dock att min dator hänger sig varje gång jag försöker ladda in bilder!!

Puss&kram till er <3 (btw, har fått flygdatumet hem bestämt, åker den 14 juli och kommer hem eftermiddag 15juli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback