Helgen

Hej

Har haft en sån jäkla bra helg!
I fredags när jag slutat kom Ika och hans kompis david och hämtade upp mig (Ika har en sjukt snygg blå sportbil btw ) Hahaha, ialf så vi drog till shoppingcentret och strosade runt i lite olika affärer. Ika hittade en grym väska på armani som han självklart köpte ;), ialf, sen var det meningen att vi skulle på SATC 2, men den gick typ 10 någonting på kvällen och vi hade andra planer så får se den en annan dag ist :P. Ialf så vi drog hem till Ika i connecticut,  vi satt på hans veranda och drack cosmopolitan och margaritas och bara njöt av sommaren. Sedan kollade vi på film osv och bara chillade. I Lördags mötte jag och David upp Katharina i city och där gick vi hela hela dagen. Mina fötter var döda! Vi strosade runt på times square, hade mysig middag och sedan glass. Vi shoppade en del och NJÖÖT!.
Idag så åkte vi till stranden. En jättefin lång sandstrand med massa kul att hitta på. Det var sjukt varmt så vi bara låg och slappade. JAg doppade mig för första gången i år och fy tusan vad skönt det var.! Det var ca 30 grader i luften idag så perfekt och inte ett moln på himmeln. Det var jag, Katharina, Sarah, Mark, Ian och Kieran. Vi drack öl, lyssnade på musik och käkade chips och godis! Detta är livet mina kära vänner :)

förresten, Glad mors dag (säger man glad?)
Ha det super!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback