hej

Ojdå, va visst en vecka sedan jag uppdaterade :S, aja, vill bara säga att college var kul, det var soligt och varmt väder och vi bodde nära en sjö och för en gång skull såg jag inte bara asfalt och höghus utan också skog och ängar, var ju över 10 månader sedan :P hahah, jag träffade en hel del svenskar vilket också var sjukt kul!.

Just nu är jag sjuk, Kenzie smittade mig med världens hosta och huvudvärk, inte sovit på två nätter nu och idag slutade jag tidigare så försökte sova, men hostar bara hela tiden. SUGER!!

Vad annars har hänt? Igår var vi inne i manhattan, rätt kul att jag kollade ner i backen och gick ett par kvarter och sedan tittar jag åt vänster och ser Empire state building från en helt underbar vy, haha, tänkte inte ens på att den låg där, haha. Men men, trevligt, det har också varit en sjuk värme denna veckan med strålande sol och över 25 grader, i söndags var varmast tror jag (90 F = drygt 33 C) i skuggan och det var så KVAVT! Men men, inte ska man klaga, lite surt bara att man jobbar heldagar och tar hand om en bebis som inte kan vistat i solen när man älskar sol??! Men jag hoppas på sol imorgon och söndag, hade ju inte vart fel :). Hur är vädret hemma förresten?


Ta hand om er. Pusss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej systen min !

Jag saknar dig så mkt, vill att du ska vara här med mig och känner att det börjar bli jobbigt och det var mkt lättare förr när jag hade dig hemma becka, jag saknar dig sååå!! Är bara 2 månader kvar men vill ha dig hemma nu och bara krama om dig så hårt så att du aldrig släpper mig igen .

Vädret här hemma är skit, det regnar typ varje dag och inte alls roligt och väldigt kallt med så njut av värmen du har där nere säger jag bara haha :)

Hela familjen älskar dig och ha det riktigt bra syrran min, Älskar dig ! <3

2010-05-09 @ 19:56:47
URL: http://johannajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback