20 ÅR IDAG :)

Heej

Idag fyller jag 20, weeeeei! dock så är det två timmar kvar här i usa innnan klockan är 12 och det är 15 maj, men kommer inte hinna uppdatera imorgon, men i svensk tid så ;)..

Min dag kommer börja med manikyr och pedikyr, sedan blir det att försöka ligga i solen i ialf en timme för att bara bli lite lite brunare ;), sedan in i duschen och göra hårinpackning bla bla, sedan börjar sminkning, håret ska lockas och fixas och bla bla. Sedan ska vi över till Katharinas pojkvän där vi ska äta tårta, dricka champagne och så vidare i hans trädgård (ska tydligen bli riktigt varmt imorgon :) ). Ialf, sedan vid 5 tiden drar vi in till city där vi hoppar på cruisen runt manhattan. Den pågår mellan 19-22, sedan blire någon nattklubb som gäller :). Kommer nog bli en sån jäääävla (ursäkta språket) men sjukt kul födelsedag :). idag så åt vi tårta här hemma, min värdamma hade köpt en jättefin tårta i massa olika färger med blommor osv på. Vi satt och åt den innan och nu mår jag illa. Imorgon så ska jag äta katharinas tårta som hon stått och bakat ikväll. Haha, och öppna mina paket såklart :D. Weeei..

Ne men va tusan, kommer bli en grym dag, nu kör vi!!!!

KAN NI FATTA, REBECKA JOHANSSON ÄR NU 20 ÅR GAMMAL!!!!!!! :D:D:D
Pusss<3

Kommentarer
Postat av: Familj Strandberg

Grattis rebecka på din 20 års dag önskar familjen strandberg. hoppas din dag har varit super!!! :D

2010-05-15 @ 19:44:26
Postat av: Sandra

GRATTIS GRATTIS GRATTIS Gumman på din stora dag.huoopas de blir kanon=)fatta nu e lilla becka 20 år=) hahahah.Många grattis kramar ifrån Sandra, Tino & danne.

2010-05-15 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback