St patrick's day

Hello

Allt är bra, idag var det så varmt att jag satt i t-shirt i parken och fick solbränna, det var nog närmare 20 grader, på lördag ska det bli 22 grader eller varmare och strålande solsken :D!. Så jäkla gött. Idag var det ialf st patrick's day och här där jag bor är det typ 95 % irländare så det var enormt, alla bar något grönt och t.om ölflaskorna var gröna, jag & Katharina gick fkt ut efter att vi slutat jobbat, det var grymt mkt folk, jag drack bara en öl (KALORIER , KALORIER). Men det var kul att se ialf.

Imorgon äre manhattan som gäller, vi ska köpa saker till kenzie's födelsedagsparty på söndag, det kommer bli gigantiskt! Det kommer väl typ mellan 30-40 personer och vi ska ha allt möjligt, typ pinjata (vet att det stavas med ett spec N, men hittar inte knappen ;) ), sätta svansen på åsnan osv. Hahah, vi ska shoppa imorgon typ godis på candyland och sen shoppa ny outfit för kenzie, ska bli kul... Vädret ska bli strålande så antar att jag och Kenzie kommer tillbringa dagen i en park i NYC, finns ju oändligt många... Gud vad härligt, sen är det snart helg igen, tiden bara rinner iväg.!

Just de, har hittat mina drömskor, skämtar inte, ett par svarta kilklack, så underbart läckra, men försöker spara pengar, dels så jag har lite att leva på när jag kommer hem och dels för att jag & kat vill göra en kryssning till bahamas! ;)..

Nehepp, dags att sova, ha det bra därhemma!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback