söndag

Nu ligger ni alla där hemma i Sverige och sover, vad gosigt! Själv kom jag hem för en stund sedan efter att ha skjutsat hem Elin till Scarsdale.
 
Nu kommer sammanfattning av helgen

Friday:

I fredags fyllde min värdmamma år, hade jättesvårt att klura ut vad jag skulle ge henne i födelsedagspresent, men efter många om och men tänkte jag att det finaste är att ge något jag själv har gjort. Så jag gjorde en kalender till henne med bilder på Kenzie. Haha, såg typ ut som en femåring hade gjort den, men tanken räknas, inte sant? Vi åt god mat och tårta också såklart ;)

Saturday:

I lördags så vaknade jag sent, var ledig. Hörde av mig till Elin som var med Jessica,mimmi & Amanda på marshalls, så jag åkte dit och var där ett tag sedan åkte vi och käkade middag på ett diner, myysmys!. Jessica & mimmi skulle ut i city, men det började blåsa och regna mer och mer så jag Elin & Amanda åkte hem till mig med godis chips och gottis och bara halvsov i min säng och lyssnade på musik, sedan drog vi en liten lätt förfest här och drog sedan till en bar. Väldigt kul kväll! :)

Sunday:

Jahopps, idag så har man lyssnat sönder sig på melodifestivallåtarna, jag ÄLSKAR Pernilla wahlgrens och Annas låtar, mycket mycket bra, gillar också alcazar starkt.! Vi käkade mer mat, mer godis och snacks, så nu mår jag så illa att jag bara vill spy, denna helgen har varit KALORIER på KALORIER på KALORIER! Men imorgon blir det gymmet, jobbar bara 8-11 imorgon så sen blire gymmet en timme eller två, nu jääklar äre beachen 2010 som gäller, eller ialf arlanda flygplats 2010 ;) tsss.

Det var min snabba sammanfattning av min helg. Ibland saknar jag Sverige och er så det gör ONT! Men nu äre bara typ 4 månader kvar innan jag kommer hem. Jag LÄNGTAR EFTER FALUKORV, GE MIG ! hahaa

Dags att sova, just de, har vart sån jäkla storm här, poliser, brankår är överallt, träd ligger överallt och hus har rasat, det åskade också inatt och 5 personer har tydligen dött av stormen, EN JÄKLA STORM med andra ord!

pusss& kraam <3

Kommentarer
Postat av: johanna

Oj syrran hoppas att inte stormen blir för stor :(

Saknar dig jätte mycket nu syrran såd et gör jätte ont emn jag älskar dig jätte mycket :)<3

2010-03-15 @ 13:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback