Onsdag

Hejsan!

Det vackra vårvädret håller i sig och det har varit så himla varmt! :).. Gud vad lycklig man känner sig när solen tittar fram. Har tillbringat denna veckan i parken med Kenzie, vi har vart i olika parker runt omkring häör och också på manhattan. Vi har varit ute i timmar och jag tar med mat och lite snacks till Kenzie och kaffe till mig. Detta är, mina vänner, LIVET! ;).. Hahaha

Imorgon börjar jag jobba 10.30, så ska unna mig en sovmorgon och en vilodag från gymmet tror jag . Sedan är det fredag och efter det är det helg :). Har dock inga planer än, men vi får se vad som händer. Nu ska jag nog ta och krypa ner. Just de, i söndags var jag ju i connecticut, jag och Katharina drog till Ika och hans pojkvän, dem bor i ett megastort, fint hus där helt själva :), har privat strand och värsta trädgården, där kommer vi nog tillbringa en hel del tid i vår/sommar :). Mycket mycket trevligt..!

Nehepp, sängen kallar. Ta hand om er! <3
pusss 

Kommentarer
Postat av: Louise

Sen när dricker du kaffe? :O

Ge mig lite vårväder! Just nu regnar det bara här! :/

2010-03-11 @ 10:43:27
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback