Hej

Vet inte om jag borde ha en blogg, fan inte okej att uppdatera mindre än en gång i veckan??!

Jaja, vad har hänt? Inte mkt, I helgen tog jag det bara lugnt, kollade filmen 2012 med Katharina i fredags, sedan sov hon här och i lördags jobbade jag rätt länge, så träffade Katharina på kvällen för pizza och godis :P, sedan i söndags tränade jag och sedan gick vi och åt på restaurang, tänkte först beställa in en sallad, men i slutändan blev det ändå den älskade hamburgaren och fries :P, fan i havet!, jaja, sedan igår så började jag jobba klockan 2 , så jag mötte upp Elin och hennes svenska vänner här i Yonkers, för lite shopping, var egentligen meningen att vi skulle fika, men blev lite shopping ialf och sedan gick vi till Carvels (glass), jag var så duktig och är så sjukt stolt över mig själv, för där gick dem 3 st med varsin glass i handen och jag bestämde mig för att inte köpa någon! duktigt av mig!..
Idag så jobbade jag en lång dag, sedan åkte jag till gymmet och svettades lite, känns mycket bra just nu :).

Vet inte planerna för helgen än, folket vill ut , kanske blire groove igen, en favorit i repris? Sån jäkla kul kväll hade jag där! :)..

Jaja, ett väldigt hastigt och rörigt inlägg, men sitter så jäkla obekvämt och är för lat för att flytta mig så detta får ni nöja er med kära vänner!

Ta nu hand om er och har också hört att ni har en meter snö i Sverige, hahahah, fy tusan vad häftigt, man kan ju typ bygga tunnlar under snön ju ? :P

Ne, nu har båda skinkorna somnat xD haha, ta hand om er allihop, godnatt <3

Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja du, vi kan bygga en JÄVLA massa tunnlar här hemma. Men snön suger faktiskt haha! Vi måste snacka om the secret ;)

2010-03-03 @ 08:22:13
URL: http://martinawikman.blogg.se/
Postat av: Miich

hihi becka jag vill se bilder från balen =) du var säkert urläcker! låter som du har det toppen. ta hand om dig puss

2010-03-12 @ 18:33:28
URL: http://justmicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback