hej

Redan 31 mars idag! Imorgon är det april och det känns helt sjukt, vart tog hela hösten & vintern vägen? Jaja, vad har hänt nu det senaste? Inte mycket, jag har vart inne på manhattan lite och det blev lite shopping & jag har också ÄNTLIGEN signat upp för college kurs. Haha, det tog mig ju bara 9 månader att göra, haha.. Jag skja ialf till Silver bay över en helg och sedan få läxor att göra, jag ska göra en till i maj-juni sedan är jag klar..

har inte spec mkt att säga, i helgen är det påsk, blir förmodligen manhattan och sedan får vi se vad som händer. Jag har också bokat flyget hem, eller jag har valt tre olika datum och cultural care (min organisation) väljer  ett datum men det blir i mitten på juli ialf. Så nu är det 3,5 månader kvar till jag sätter fötterna på svensk mark efter12,5 månader i usa, då ska jag käka potatismos & ungsbakad falukorv & saltlakrits ;) hahhaa..

Idag jobbar jag en lång dag, igår jobbade jag också lång dag, men tog mig i kragen och var ute och sprang även fast det regnade! Hallllå?? Hur bra är inte det då? kände mig mycket stolt över mig själv :)

I helgen har jag på ryktes vägar hört att det ska bli över 20 grader och strålande sol, hoppas hoppas hoppas! :)

Ta nu hand om er . Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback