Hej

Idag skiner solen ute och jag är glad. Känns som att våren kanske är här ändå.. I vanliga fall så har NY en rikitig kall vinter med massor av snö februari-mars. Men jag ser ett ljus i slutet av tunneln. haha, måste säga att det ändå varit en bra vinter. Det har varit 2 riktiga snöstormar, men efter endast ett par dar är snön borta. Jag hoppas, hoppas och hoppas att våren är här för att stanna. Jag skulle säga att det fortfarande är rätt kallt ute, kanske runt 10 grader. Vilket i Sverige är rätt varmt :P, haha..

Jag har bestämt mig för att inte stanna i Usa. Jag vet, jag velar hit och dit. Men har ändå kommit fram till att au pair i Usa kanske räcker i 1 år, vill skaffa mig mer erfarenheter och resa mer, så därför kommer jag komma hem :), ibland sitter jag och tänker hur det kommer se ut när jag kommer hem, hur alla kommer se ut och vad jag ska göra. Haha, jag vet ialf att jag ska äta falukorv! Fy faaan vad gott med falukorv & potatismos, vet att jag tjatat om detta i typ 6 av mina snart 9 månader här. Kan ni fatta? Jag har varit borta från Sverige, Europa, på andra sidan jorden i snart 9 månader? Är det inte helt galet? Jag kan  inte fatta det .. Haha..

Jaja, vet inte helgens planer, vi kollar runt lite,..

annars händer inte mycket mer, jag lever iaf ;)

Pusss&kraam<3

Kommentarer
Postat av: Annie

Du är inte den enda som inte fattar hur fort tiden går. Du har redan varit borta såååå länge, det måste betyda att mitt li också har passerat skitfort. Brr ;) Spännande om du kommer hem, vad vill du göra sen då? Resa ännu mer? Vart?..



Kram till dej!

2010-03-08 @ 11:14:01
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: johanna

Jaaaah, min älskade syster kommer hem, det har gått sjukt fort min syster saknar dig så mkt :) <3<3<3

2010-03-08 @ 13:17:12
Postat av: Ellen

Ugnsbakad falukorv med smält ost på.. Och potatismos till det! Fint duu! ;)

2010-03-19 @ 22:32:28
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback