Friday

Hellu

Här är allt bra, var redan en vecka sedan jag uppdaterade :O, aja, sedan dess så har jag hunnit med att shoppa, utgång, manhattan 2 ggr, tränat & träffat vänner. Jag försöker och bförsöker spara mina pengar men dem växer ju för sjuttsingen inte!! Hhaha, jag har ju drygt 4 månader kvar här i New York, kan fortfarande inte förstå att jag varit här snart 9 månader, så långt från sverige, familj & vänner. Det känns inte som om jag vart här så länge, skulle säga drygt 4-5 månader kanske ? :P

Så i helgen får vi se vad som händer, kanske blir det en klubb in the city imorgon kväll och kanske central park på söndag. Vi får se helt enkelt, ska ialf försöka hålla i mina pengar fr.o.m nu :P..

hoppas ni har det bra och att våren kommer till er snart också :D
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback