Hej

Hoppas allt är bra med er därhemma! Glad midsommar (idag el imorgon?) . Jag har imorgon och på fredag kvar att jobba, sedan åker jag till college på fre kväll och kommer hem sön kväll. Sedan är jag ledig fram till 14 Juli då jag åker hem :)! Fy tusan vad mycket roligt jag ska hitta på när jag är ledig. Jag ska sola och försöka bli riktigt brun, bada, festa, shoppa och ev åka till Washington igen! :)

Denna helgen var vi ialf ute i fredags och sedan var man lagom trött på lördagen då vi hade en massa planer. Ialf, vi satt ute och jag brände mig rejält. Sedan drog vi till Connecticut. Vårt nya ställe :P, haha. Ika fyllde ialf år. Så det blev god mat, tårta och margaritas. Mysigt mysigt. Sedan drog vi till en klubb i manhattan och dansade. Så i söndags var jag och Kat mer döda än levande och vaknade klockan 14.30! Haha, har aldrig sovit så länge i hela mitt liv!! Men det var en trevlig helg ialf.

Just de, var ju ledig hela förra veckan. Min mamma, styvpappa och deras vänner var ju i New York, vi shoppade shoppade och shoppade ;). + att vi åt god mat och hade det mycket trevligt! I helgen blir det ju som sagt college, men helgen efter det blir det förmodligen klubb i manhattan igen. Så det bli skojj. När jag flyttar till Katharina på måndag så kan jag börja lägga in bilder från hennes data ju :D. Så blir det lite roligare att läsa min blogg. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback