Hej

Nu har jag flyttat ut fran min lagenhet och bor hos Katharina :), sitter och lyssnar pa Toni Braxton ft trey songz "Yesterday", sa jakla bra sang :)... Solen skiner ute och det ar varmt. I helgen ska det dock bli jattevarmt och fuktigt. Vi hade ju planer pa att aka till Washington for en weekend. Vi far val se vad som hander, kanner att det inte kommer bli sa kul att ga runt i stan nar det ar sa varmt att man tror man dor. Jag ska ialf borja satsa pa braNNAN igen. Haha... Nu ar det bara tva veckor kvar till jag aker hem (Vill, vill inte!!), Tankte lagga upp lite bilder for er ocksa darlings.

College gick bra forresten, just de, kommer bo hos Katharina ett par dagar nu, sen drar jag till connecticut, till Diarta for att sova dar ett par dagar och bara umgas. Hon har pool hus sa det blir myys :). Ska ocksa over en svang till Elin i Scarsdale.

Har kommer lite gamla och nya bilder, ska se vad Katharina har har i sin data :P



 FLORIDA



Okeej, hon har bara gamla bilder, vet inte vart dem nya ar, men startar min data lite senare och skickar over bilder till henne. Ha det bra, nu ska jag ut i solen en timme eller tva och forhoppningsvis blir jag brun och inte rod! Forra helgen var det en kille som sa att det sag ut som att jag kom fran ugnen. Hahaha.. Ha det superduper .

Pusss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback