Måndag

Hej!

Hoppas allt är bra, jag hade en toppenhelg till slut även om det inte blev någe festande :)
I lördags jobbade jag halvdag och efter att jag slutat gjorde jag mig iordning och åkte sedan till Scarsdale där Elin bor, vi hade ju planer på att gå ut och jag hade ju gjort iordning mig redan men självklart fastnar vi framför "Ensam Mamma Söker" första säsongen så de blev ingen utgång, vi åt och godis från Ikea och bara slappade, rätt gött ibland faktiskt, igår så åkte vi till värsta grymma shoppingcentret med massa massa massa affärer och vem tror ni kommer ut ur affärerna med mer än dem gick in med? Jo, Rebecka och Elin, ändå har vi sagt att vi inte ska shoppa mer :P, hahah.. Hittade ialf en del och mkt nöjd med min shopping för dagen, efter detta åkte vi på bio, vi hämtade upp Mimmi också och så drog vi på "The lovely bones" helt ok film inte en kanonkanon film dock. Det var nämligen au pair mötet som var att gå på bio, annars hade vi nog inte gått.

Har massa bilder, både gamla och nya, men har försökt att ladda upp innan och det funkar inte? men nu tror jag inte de e fel på datan för har fixat den, helt själv med mina bara händer! En applåd till mig där va ;)

Nehepp, ska ta och byta om, ska åka till gymmet senare och träna lite, kan behövas efter all jäkla skit man äter här!

Ta hand om er<3
pusss

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej gumman har skickat lite bilder på Tino till din mail de kommer fler bilder... jag har mer på mobilen men du får några nu iallafall. hoppas du har de bra många kramar från oss=)

2010-01-31 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback