hej

fredag idag, skönt!

denna veckan har ju gått i raketfart, kanske inte så konstigt med tanke på att jag bara legat och degat och åkt in till Manhattan två gånger, haha :P

Jag känner verkligen att jag måste ta tag i gymmandet igen! Det jobbiga är att jag fortfarande har en ganska irriterande hosta och känner mig seg. Men jag antar att jag måste, den bästa känslan som finns är ju att träna regelbundet och veta att man kan äta en glass, lite godis eller pizza ibland utan att man går upp i vikt, men denna veckan har jag ju inte rört på mig överhuvudtaget, valde därför att inte äta någonting fett eller något med socker i, känner mig väldigt duktig, men fyfan vilken pain in the ass det har varit! :) Haha..

Idag började jag jobba klockan 9.30, tror jag jobbar hela dagen lång, Kenzie ligger och sover och när hon vaknar ska jag mata henne, byta blöja och sedan gå till banken och sätta in min lön, sedan gå och skicka hem paketet till Sverige, så nu blire äntligen av! :)..

har INGA planer för denna helgen, så jävla skönt, ska bara ta det som det kommer, andas ut och bara leva livet. :), eller ahh måste in till city en dag vet jag!,

Nu vaknar Kenzie

Pussss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback