Hej

ååh Sandra! Önskar också att jag kunde få träffa lilla Tino :), men du får skicka en massa bilder !! Lova..

Idag har jag vart på manhattan igen, vi gick till doktorn först för en rutinkontroll med Kenzie, sedan gick vi till en jättefin restaurang och hade lunch, sedan gick vi i lite affärer och sedan hem, dagen gick väldigt fort och jag mår bättre idag! :)

Annars händer det ju inte värst mycket mer, vi får besök av ett par från Belfast på lördag, dem ska stanna i nästan en månad tror jag! Min värdpappa köpte nämligen en porche(stavning?), och han ska bygga om den till en kamerabil, en som ska kunna göra biljakter, så han som kommer från Belfast ska jobba för min värdpappa , hans fru kommer också och tydligen är hon från Canarieöarna, så kanske lite spanskövning för mig där ;).. Haha

Jag ska sova nu, trött som bara den, var precis och shoppade, fick med mig 2 par leggins, två kjolar och en stickad kofta, ( just de, 2 nagellack och 3 bodylotions också ;). hehe

Men ta hand om er! <3
Pusss & kram..


Ps. Mamma, jag ringer imorgon !

Kommentarer
Postat av: Louise

Hur ska du få med dig allt hem sen egentligen? :P

2010-01-22 @ 09:27:03
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback