Heeej

idag är jag sjuk igen, fyyfan!

helgen har ialf tillbringats med svenskar, i fredags drog vi till veranda, ett uteställe i City, jättekul, de va jag, elin, Amanda, Elina, Johanna, Jessica och mimmi. Vi började kvällen på ett hotell med ett par svenskar killar och sedan tog vi taxi till utestället och dansade loss, trevlig kväll! I lördags så flötade jag och Elin med pizza och bara satt och slappade, hände inte mycket mer, sen igår så åkte vi och shoppade , blev 70 dollar fattigare men fick mig ialf riktigt jävla bra schampoo & Balsam + skinnjacka och lite annat smått och gott, sedan blev det även en glass på Häegen-Dazs(stavning på de?) . Muums, men idag så är jag så jävla sjuk, mår pyton, hostar och nyser om vartannat, surt! Blev dock en vända in till manhattan idag, till east village närmare bestämt. trevligt trevligt, smittade nog bara halva new york med mina hostningar och nysningar, haha ;)

Kanske lite bilder? :)

 en bild med mörkt hår, kanske värt att färga igen?


 central prk

 Goa vännen Elin!

 

 Washington

 Washington

 New york city, det bästa stället på jorden ( efter alla varma ställen dåra ;)

Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Awww va jag saknar dig nu syster!!!!

Faan det blirju bara längre och längre tills du komme rhem känns det som men jag saknar dig jätte mycket och hoppas att du blir frisk inte så roligt att vara det och hoppas att allt är bra där i det stora och jag älskar dig becka och mamma och dom med och ring snart :)<3<3

2010-01-19 @ 14:37:10
Postat av: emma

Hahah jo du är svart!

Japp thailand kommer det bli igen, blev bjuden av mamma och pappa. :) ska bli himlans skönt, tre veckor i paradiset!

2010-01-19 @ 23:18:34
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: emma

Snart har du vart borta ett år?? Planer på att komma hem eller stanna?

2010-01-19 @ 23:19:35
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback