Fortf sjuk

Hej..

Fortfarande sjuk och det suger som bara den! Vill ju träna ju :(.. Jag hostar ialf något hemskt och mår inge vidare, idag har jag bara legat i sängen och sedan sovit uppe i soffan.. Min värdmamma lagade hemlagade köttbullar till middag och även om jag bara ätit lite yoghurt på morgonen och ingen aptit så kan jag ju inte säga nej till köttbullar. Så 3 st köttbullar fick jag i mig och lite mos och pommes. Haha, jag vet, blanda mos och pommes ;)..

Annars så ska jag försöka jobba imorgon, min värdmamma har ju varit sjukt sedan en vecka och varit hemma från jobbet i ett par dagar och nu så krisar det, hennes klienter behöver henne, så jag hoppas att jag mår ättre så jag kan jobba imorgon..!

Inget annat nytt från sverige ? :)

Ta hand om er. <3
pusss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej gumman! kul att höra ifrån dig igen.Här hemma händer det inte så mycket nytt förutom att de e helt underbart att vara mamma=) Tino äter,sover,bajsar och blir större.De e så synd att du inte kan träffa honom förens du kommer hem o då har han ju hunnit bli så stor.Tänkte att jag skulle skicka lite bilder på honom. Ska kolla med Johanna vilken mail du har.Saknar o tänker på dig=) Många Många kramar från Mig, Danne & Tino.

2010-01-20 @ 20:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback