Uppdatering

Hallå allihop!


Här på andra sidan jorden är livet mycket bra just nu. Jag jobbar & sliter, tränar och har kul! :).. jag har börjat tänka mer och mer på att stanna ännu ett år. Jag har kontaktat culturalcare för mer info och det lutar mer och mer åt att det blir ännu ett härligt år i UsA :D dock någon annanstans än i New york, även om jag älskar storstaden känner jag att jag sett det mesta som jag vill se, träffat nya människor, men jag vill gå vidare, utvecklas och resa! Därför ska jag be om att få byta till en stad som inte ligger på östkusten!..

Annars, vad händer, jag ska på bal på lördag, blivit bjuden på bal av en kille som jag känt ett bra tag. Han är nog mer en kompis men man vet ju aldrig :P, haha.. Jag har köpt klänningen ialf och tro det eller ej men det blir en svart klänning, ska leta skor och så också, balen är dock på lördag så¨har jättelite tid!! Men ska bli superduper kul:)

Dock är jag osäker på håret, just nu har jag typ mellanbrunt hår, måste färga det och jag vet inte om jag ska färga det svart eller ljusare? får panik! Har två dar på mig ju. hahah, alltid ute i sista minuten!

Men nu ska jag softa lite i soffan med ett glas vatten och en banan? mums! haha *not* Men fan, ska man ha en tajt klänning kan man ju inte flöta dagarna innan :P tss,

Ta hand om er och uppdatera mig om vad som händer!
Pusss

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, en äkta prom ju ;) Spännande! =)

2010-02-19 @ 13:56:16
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback