tisdag

Hejsan

Hoppas ni mår bra där hemma, själv så är jag så jäkla trött hela tiden och sitter och funderar på om jag lider av symptom x, eller ah, den nya sjukdomen som dem skriver om på aftonbladet, symptomen är "trötthet och omättligt sockerbegär" Haha, stämmer rätt bra in på mig just nu.

Jahopps, i lördags var jag ute, i söndags träffade jag Elin och självkart åt vi godis godis och mer godis, vi åt och pannkakor som hon gjorde, och fy bubblan vad goda dem var, det gjorde hon riktigt bra! :)
Nu ligger jag i sängen och tittar runt lite på internet, funderar på framtiden och om jag ska stanna ytterligare ett år eller om jag ska komma hem, jag kan verkligen inte bestämma mig och jag funderar på om man kanske ska testa ngt nytt typ Kalifornien eller nåt? jaja, får verkligen ta mig en funderare, kan inte heller förstå att jag blir 20 snart? Kommer ihåg när jag stolt berättade för Louise, " Nu är det bara 288 dagar kvar till jag blir 18, nu är det bara 223 dagar kvar osv.. ;).. haha

Men nu ska jag fortsätta jobba, Kenzie har sovit i snart 2 timmar tror jag, riktigt skönt med ett break :)

Saknar er! <3
pussss

Kommentarer
Postat av: Louise

Kommer verkligen bli tomt utan dig hemma om du stannar ett år till, å andra sidan är det en möjlighet som troligen aldrig kommer tillbaka.

Haha, jag minns det också! Helt sjukt att det är så länge sedan nu! Vi håller på att bli vuxna :S

2010-02-10 @ 16:02:49
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Annie

Åh tack för den härliga kommentaren, du gjorde mi dag :) Sjukt spännande att du funderar på o stanna ett år till, varför inte? Den här möjligheten kanske inte komma igen och du verkar ju trivas hur bra som helst in the big country! puss te dej!

2010-02-10 @ 16:16:22
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

´stannar du flyger jag dit och bokstavligen slår ihjäl dig! ;) hehe saknar dig!!!

2010-02-22 @ 02:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback