Snöstorm!

JAhopp, amerika är helt lamslaget av en snöstorm, det bara vräker ner och bilar sitter fast och skolorna är stängda. Imorgon ska det fortsätta och mig gör det inget för jag sitter inne ;). haha.. Det ända jobbiga är att jag inte kan ta mig till gymmet idag, men jag tog saken i egna händer och gick ut och skottade snö, det var ruskigt jobbigt och jag skottade hela infarten till bilarna, är en jättestor yta . Känner mig stolt, för det var riktigt jobbigt och jag var helt slut i armarna och magen/ryggen..Jag skottade också runt hela huset. Men nu ska jag snart börja jobba ialf..

Får väl se vad som händer i veckan, helgen, jag tror vi kanske ska in till nyc imorgon igen, hoppas de inte snöar så mycket isf!.

Hur är vädret i sverige?
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback