Lördag

Hej,

Ikväll smäller det! MELODIFESTIVALEN 2010!

Jag har självklart redan lyssnat in mig på låtarna och det som är så gött är att jag kan kolla på det snart här istället för att sitta hemma ikv liksom, jättebra! Bara för att jag är på andra sidan jorden så stoppar det mig inte från att följa mitt favoritprogram, årets höjdpunkt :)! haha

Måste dock säga att det var en hel del dåliga bidrag, dock har man ju bara lyssnat igenom dem och varken sett framträdandet eller lyssnat igenom den flera gånger, men men, får väl lyssna igenom dem igen och igen :)
Ni får uppdatera på melodifronten sen hur de framträdde och vilken som var bäst ifall att jag inte kan se det live! :)

Ikväll blir det nog utgång skulle jag tro, inte säkert än, men det pekar åt det hållet ialf..

Ta hand om er!
Pusss

Kommentarer
Postat av: martina

jag tycker det var KASSSST som fan idag haha ! Saknar dej

2010-02-06 @ 21:07:20
URL: http://martinawikman.blogg.se/
Postat av: stefan

mello var skitbra

2010-02-07 @ 18:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback