Hej

Ja så mycket var det för mitt löfte om att uppdatera oftare, men det är så tråkigt, får typ skrriva flera inlägg bara för att datorn hänger sig när jag försöker ladda upp bilder, och hur kul är en blogg utan bilder? Vet inte riktigt vad som är knas med datan, har ju fixat den nu ju :P?

Ialf så var det utgång i lördags, på en nattklubb i midtown manhattan, elevate hette den, ska inte säga att den var spec bra, men vi satt vid V.I.P avdelningen så vi fick ialf fria drinkar :), haha.. Lite drama var det också, men överlag så var det en bra kväll..
Igår var jag först med Ramona och bara slappade, sov nämligen där efter att vi vart ute, sedan träffade vi även Elin och Katharina, me efter en fika på dunkin så gick jag och Elin hem, lyssna på musik och bara softade, väntade på bilen som aldrig kom hem så därför blev det en lam kväll, men jag skjutsade ialf hem henne och sedan stupade jag i säng på en sekund!

Jag ska ta tag i data problemet snarast! :)
ta hand om er<3
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback