Balen & mycket mer..

God kväll .

Jag bara måste berätta om balen, åh så kul jag hade! Ni måste se bilder, fy sjutton alltså, grymt kul

Kvällen började med lite shots vid 5 tiden, jag var skitnervös så dem gick ner rätt lätt, haha.. sedan så gick vi in i balsalen där vi fick drinkar och så var det lite mingel, hej kom och hjälp tänkte jag, kände ju inte en enda där inne, men det gick bra, sedan så var det dags för middag, förrätt : ceasar sallad och bröd, middag: kyckling (som förövrigt var himmelsk god), potatismos och grönsaker, och till dessert cheesecake och choklad, vi drack till detta jättegott vitt vin. Sedan så skulle vi ställa oss upp och skåla för United states xD, jag dog av garv hahahaha, det var så kul, en man sa for united states och då sa alla i kör, UNITED STATES, sedan sa dem typ massa som jag inte kom ihåg för jag försökte att inte garva. Sen så var det typ en bön av något slag där dem såklart pratade om hur bra amerika är och blaha blaha,

Ialf efter balen drog vi in till manhattan med ett gäng, sjukt kul, vi drog till en klubb 49 groove, mycket mycket bra med helt rätt musik, rnb och alla hit låtar just nu, GRYMT bra! :)
Ja , en helt fantastisk natt helt enkelt! :)

Nu ska jag klä på mig lite kläder, kom precis ut från duschen efter att ha vart på gymmet ett tag. Ha de bra, ni vet att jag lever och allt är bra, skickar ett grattis till brorsan som fyllde år igår, GRATTIS..
Puss på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback