tisdag

Hej.

solen skiner och jag och kenzie kommer precis från lekplatsen. Vad jobbigt det är att skriva inlägg när man inte vet vad man ska skriva om, har ingenting intressant att skriva om. Igår jobbade jag ialf i manhattan, jag och kenzie satt och lekte en stund i en cool park sedan gick jag och tog en kaffe. I helgen gick jag ut och det var meningen att jag skulle gå ut nu på lördag, tillbaka till det skandinaviska partyt in the city, men får se, känner kanske för bio eller bara slappa och sedan central park på söndag med glass osv ;). Nu sover kenzie så sitter och tittar på millionaire matchmaker, asbra ju :D. Hahha

Ne men serre, får uppdatera när jag har ngt att berätta elller säga ;) ni vet att jag lever ialf :) PUSSS


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan gumman hur har du det.Vi saknar dej här hemma varför har du inte ringt på en vecka .vi undrar om det har hänt dej något.snälla ring så jag slipper vara så orolig .många kramar mamma.puss puss älskar dej.

2010-04-27 @ 12:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback