Hej

Värmen håller i sig, inte ett moln på himmeln sedan förra torsdagen :), det har varit ca 25 grader varmt, men idag var det 90 F, vilket är över 30 grader, det var också helt vindstilla så det var galet varmt!.. Jag & Kenzie traskade ialf till parken som vanligt runt 11 tiden och vid 12.30 fick vi gå hemmåt, inte en skuggplats på lekparken och solen gassade som bara den, jag sprang runt efter Kenzie som en galning med solskyddsfaktorn men trots att jag smörjde och smörjde blev hon lätt röd på kinderna, jag brände ena axeln, SNYGGT i know.. Haha, så ialf , vi traskade hemmåt och när vi kom innan för dörren så tog jag upp kenzie från vagnen , hon la huvudet på min axel och somnade bums, så jag lade henne och sedan gick jag ut och satte mig i solen och bara njöööt! Imorgon börjar jag jobba vid 4 tiden så jag ska sitta ute hela dagen tänkte jag, hoppas hoppas det är lika varmt och inga moln :).. Brännan 2010 ska bli bäst xD hahah.. jag var också ute och sprang nyss, men det är drygt 25 grader nu och vaaaarmt!. Men ialf, kul att deras vår är våra hetaste sommardagar xD..

Nu väntar jag på Katharina, hon kommer över och så ska vi till cross county, ett shoppingcenter drygt 5 min från mitt hus, jag ska till H&M för att köpa ett par till shorts och till forever 21, american eagle och titta efter en bikini och linnen, sedan blir det nog lite fler affärer som victoria's secret osv :).. Aja, hej hej sommar hej hej sommar, ÄLSKAR kvällarna, jag kommer åka i kjol, linne och flip flop :D.. Hört att vädret börjat arta sig hemma också, finally!

ha det superduper, nu drar jag ivääg för att fylla ut garderoben lite till xD..P

Pusss&kramar i massor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback