Hej

Imorgon drar jag till college över the weekend, ska fkt bli kul, ser fram emot det. Vi åker imorgon eftermiddag/kväll och kommer hem söndag. Det jobbiga är att det tydligen ska bli riktigt sommarväder, och så kommer man sitta inne och lyssna på ngn snubbe som snackar förmodligen kommer han (antog bara att det var en man?haha) prata skitlångsamt eftersom det finns folk som inte kan bra engelska alls, det är nämligen en kurs för bara au pairer, men får la hoppas han inte gör de ;). tsss.. Nåja, jag och Katharina var ialf precis och köpte massa godis, chips för resan ;) haha, det tar typ 4 tim med bil dit, ska försöka ta många bilder, men vafan, det funkar inte att ladda upp här, funderar på att skaffa en ny blogg med bara bilder i så ni kan se allt jag upplever! :)
Köpte också en ny pyjamas, en med hello kitty på, söt fkt..

Nåja, kanske också bör nämna i min blogg att jag nu har pojkvän ;) Lyckat, efter 10 månader så skaffar jag mig såklart en pojkvän. hahaha.. Mer info om det kommer väl snart, får se hur det går :), men nu vet ni det ialf..

Ja, det var väl det jag ville uppdatera idag, ska se om jag inte kan ta och fixa en bild blogg och sedan länka den, för isf lägger jag mer än gärna upp massa bilder, försökt typ 10000 ggr nu och får PANIK och RYCK! ;) Ha det bra.

PUSSS ps, inte långt kvar till jag blir 20 bast och kan lova er att folk här lever med min nedräkning varje dag, haha, 34 dar, 29, 27, 25,20 osv.. men värst var nog för 3 år sedan då räknade jag 295, 290, 287 dar osv, hahah

<3<3

Kommentarer
Postat av: Louise

POJKVÄN??!! :O Jag kräver en Skypedate inom snar framtid! ;)

Ha en bra helg!

Kram

2010-04-30 @ 09:22:11
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: johannajoohansson.blogg.se

aaah grattis syrran min :)<3

2010-04-30 @ 18:44:19
Postat av: Pappa

Jag ser fram emot att träffa dig när du kommer hem!



Kram



Pappa

2010-05-01 @ 10:41:25
Postat av: Pappa

Jag ser fram att träffa dig när du kommer hem!!!!

Kram



Pappa

2010-05-01 @ 10:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback