hej

Hola!

Hur mås det? själv mår jag toppen, tittade precis på svenska hollywood fruar, fy tusan vad det programet äger!:)
I helgen ska jag på college, ska bli superkul, vi åker på fredag och kommer hem på söndag, man kan paddla kanot, bada och bara ha kul samtidigt som man studerar :).

I helgen var jag ute med katharina och Ika, kul kul, blev en hel del ölspel och ett som var skitkul var att man hade en kortlek och sedan om man fick t.ex en kung fick man välja en regel och alla kort hade ngt spec typ hitta på rim, hitta på en kategori typ volvo, sen säger någon BMW osv. Men ialf vi hade så sjukt roliga regler, en regel var att man hade en låtsas figur på sin öl/cider och innnan man drack var man tvungen att ställa ner gubben på bordet och sedan ställa tillbaka honom, green man, det roliga var att om man glömde fick dem andra kasta honom ngnstans, typ den lille gröna mannen är i brevlådan osv, roligt när man sprang iväg för att hämta ingenting :P, låter säkert konstigt men de va kul :P hahha

De senaste dagarna har det varit rätt grått väder, inte kallt men inte soligt, ska tydligen komma i helgen, hoppas! :). Måste också börja skicka hem kläder, skor och väskor snart! :) Hallå sweden, 13 månader från sverige är LÅNG tid, minns inte ens hur det känns att gå in i en vanlig mataffär eller gå in någonstans och prata svenska! :)

Var också på bio igår med min date ;) haha, såg kick-ass, hade väl vart bra om jag vart 10 årig kille som gillar batman och spider-man, lite barnslig xD men whatever , det bästa men bio här är ju allt man kan köpa innan, typ ben&jerry's, hot dogs, hamburgare, pizza slices och ja allt i världen ;) hhaaha.. Nehepp, om man kanske skulle boka 2 flygstolar hem när man ändå är igång ;) tssss

Take care!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback