friday

Hej allihop.!

Denna veckan har gått i rasande fart! Jösses, jag jobbar och sliter dag ut och dag in (njaa ;) ) haha men det går så himla fort..! just nu är jag ledig, jobbade från kl 8-13, sedan är jag ledig nu till kl 3 sedan jobbar jag till 7, rätt segt och tråkigt men ska inte klaga, de svenska tjejerna ska slå klackarna i taket ikväll inne på manhattan, önskar jag kunde hängt på men jobbar ett par timmar imorgon bitti, från 9-2 så det är nog ingen bra idé. :/, men imorgon blire nog utgång i manhattan om jag är taggad. Får se vad som händer..

annars har inte denna veckan varit speciell, jag träffade Elin igår och självklart var det shopping på schemat , som tur var köpte jag bara ett par skor, ett par snygga sandaler men ändå :P, jag som skulle spara spara spara xD.. Nåja, har också börjat kolla på "Anna söker assistent", gud vilket skönt program, hahah..

Nehe, nu har jag trååkigt, hatar att vara ledig bara ett par timmar mitt på dagen, klart de e skönt, men man kan ju inte göra något, man kan ju inte åka iväg eller planera något större. Förresten tog jag upp med min värdmamma att jag ville ta Kenzie till en Zoo och det tyckte hon lät som en bra idé så vi får väl se kanske nästa vecka eller veckan därpå om vädret tillåter, igår låg jag ute i 25 gradig sol och bara njöt. En sak som jag kommer sakna är vädret! Rena rama öknen på sommarn här ju ;)

Idag ska jag käka köttbullar har jag bestämt, guud så gott!
Pusss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback