April 13

Hej..!

Hoppas allt är bra därhemma, jag ligger här i min säng efter en springtur och läser lite bloggar, ser att Louise haft besök av Jenny & Ellen, fy tusan vad roligt dem verkar haft! Jag kan inte fatta att jag inte träffat en enda av mina svenska vänner på snart 10 månader, ska bli såååå kul att komma hem igen!! Ialf en rolig sak inträffade igår, jag ska ju på en helgkurs ¨på college och när jag igår fick en lista på alla som ska med ser jag att julia tunhaw ska med, hon är från jkpg och vi har bl.a festat ihop i jkpg och vi snackade en massa innan vi åkte iväg att vi skulle ses här i usa, men det har aldrig blivit av, hon bor i New Jersey, vilket bara är drygt en timme kanske från vart jag bor, eller ah kanse lite mer, men ändå, vi hade ju liksom kunnat bestämma en dag att träffas i manhattan, är typ halva vägen var, men icke!! MEN NU, nu har vi bestämt att det ska bli utgång i manhattan på svenskt vis en helg framöver, blir antagligen scandinavian partyt som jag var på igen. Gud va kul det ska bliu att träffa henne igen!! :) :)

Jaja, vad har jag gjort sedan förra ggn jag uppdaterade? Jag har shoppat, jag hittade lite jeansshorts och en jeans kjol.. jag sitter och klurar på hur jag ska lyckas ta med allt hem, ??? Jag har läst nu att man kan fråga efter ett paket på posten häör som kostar 53 dollar, sedan får man fylla den hur tungt man vill så länge man kan stänga den, är väl inte jättestort men tänkte aatt jag kan skicka hem mina tyngsta saker typ skor, väskor och prylar.. Vi får väl se vad slutnotan kommer gå på, har ju handlat ihjäl mig här borta xD hahaha.. Men men,,

Imorgon jobbar jag heldag sedan är jag typ ledig på torsd, jobbar la 2-3 timmar på eftermiddagen/kvällen och hoppas på fint väder.. Denna veckan har varit helt okej, inte så varmt som innan men behagligt..

Nehepps, ha det suuuper
Pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback