25 grader & SOL

Jahopp, idag fick man sin första riktiga bränna detta året, katharina och jag låg ute i min trädgård, lyssnade på musik och käkade twizzlers (Mitt favvogodis), gud va varmt det var, svettades och brände mig rejält i ansiktet så det fick bli after sun idag. Hahaha.. Men gud vad härligt!

Igår var vi ialf på scandinavian partyt i city, fy tusan vad kul det var! Vi dansade och shakade loss på andra och tredje våningen i ett höghus, det var nog det coolaste jag vart med om hittils nästan xD. Det var bar himmel på tredje våningen och sedan var det glasväggar så man kunde se hela city runt omkring sig när man dansade, det var så grymt coolt, i början var taket på men sedan öppnade dem taket och man såg stjärnorna och höghusen över huvudet och runt omkring sig, det var så varmt att jag dansade loss i en svart klänning och högklackat, inga tights eller leggins, HIMMELRIKET..Sedan på andra våningen hade dem en terass där man kunde dansa också, det var grymt bra musik med alla nya låtar + att dem spelade lite svenskt och även gamla goa låtar som GASOLINA halllååå? hahaha, nä men jag ska tillbaks! Det var rätt mycket svenskar och snackade faktiskt med några från borås och stockholm, aah så en helt fantastisktunderbar kväll och så kul! :) :), tror att det kommer vara varje lördag fr.om nu så jag vet vart jag kommer hänga ett antal ggr till..

Ååh vad jag älskar livet just nu, idag har det blivit en hel del godis, fick värsta korgen med godis av min värdmamma som påskpresent och mamma skickade ett paket med marabou, alhgrens bilar och annat gott, så jag har käkat, käkat och käkat, men va tusan äre påsk så äre, men rätt kul att tänka tillbaka för jag tror att jag firade min påsk på centrum förra året eller kanske en hemma fest, men väljer nog hellre en klubb i west side ist ;)


Hoppas ni alla haft en bra påsk, för det har jag :), nu äre inte långt kvar innan jag dansar loss i jkpg igen xD, haha, kan inte ens komma ihåg hur häftigt centrum är *NOT* hahah..

Ta hand om er... PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffat blogg nu syrran :)<3

2010-04-05 @ 12:14:54
URL: http://johannajoohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahh det ska jag göra syrran :)<3

2010-04-06 @ 09:38:44
URL: http://johannajoohansson.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej gumman!!! du verkar ha de toppen=)de e inte lång tid kvar nu tills du kommer hem o få träffa Tino första gången de ska bli så himla roligt. vi saknar dig här hemma. många pussar och kramar från oss

2010-04-07 @ 20:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback