LYCKA?

iadg var jag först inne i manhattan för att göra lite ärenden tillsammans med Kenzie och min värdmamma, sedan åkte vi till IKEA! Kan inte beskriva känslan av att läsa på alla lappar där det står svenska namnet på produkten och för att inte tala om köttbullarna jag åt! MUMS.. Vi köpte hem en massa saker såsom knäckebröd, musli, marabou choklad, ballerina, köttbullar, kolasnören, pepparkakor, ja allt som inte finns här i vanliga fall! Jag var så lycklig! haha..

Imorgon jobbar jag en lång dag!, sedan på lördag jobbar jag väl 4-5 timmar på dagen sen är jag ledig till måndag, hmf, dags att sova snart kanske, börjar 8 imorgon..

aja IKEA gjorde min dag kan jag ju säga ;) hehe. Hoppas ni har det bra i kalla kyliga sverige ;). Vill bara meddela att vi fortfarande kan gå runt i t-shirt och kjol de flesta dagarna ;)..

ha det braa!
Puss&kraam


Kommentarer
Postat av: Anonym

sköntatt du har det bra iaf :) du får slå en signal snart, läs min blogg vettja ! ska snar lägga in bilder från schweiz ! saknar dej <3

2009-09-18 @ 08:09:15
URL: http://martinawikman.blogg.se/
Postat av: elina

Haha, jag blev ocksa helt sald när jag kom in pa IKEA, har inte fattat att det är sa stort utomlands :P

2009-09-18 @ 17:28:16
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/
Postat av: elina

Haha kan jag tänka mej! :P Fast tror inte jag kommer kunna halla mig sa lange ;)

2009-09-20 @ 17:04:28
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback