Jag lever ;)

haha, har varit sjukt dålig uppdatering från min sida, sorry for that ;)

allt är bra, sedan jag skrev sista gången har inte mycket hänt, jag och katharina har tagit en shoppingrunda, en utgång, new york och lite restaurang besök. Vi ska ev på en baseball match på lördag, yankees spelar hemma. Vet dock inte riktigt, tycker baseball suger eftersom jag inte förstår ett skvatt och en match kan hålla på i fem timmar! OMG.

men som sagt, baseball är ju något man måste gå och se, speciellt om man bor i New york och har Yankees som hemma lag :P, haha..

Imorgon börjar jag klockan 9 och det blir en lång jobbar dag imorgon och på torsdag, sedan på fredag jobbar jag 12-7, sedan är det helg, och jag är ledig. Vi ska nog på bio på fredag kväll, lördag baseball och ev utgång, söndag tror jag blir new york, dock inte helt säker.

sorry för extremt dålig bilduppdatering. Måste måste måste bli bättre! ;)

Aja, dags att sova, ha de gött mina vänner och familj! <3

Puss&kram

känner mig sjukt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan räkna med att yankees förlorar, dem möter ju red sox så. Hade jag haft råd och tid hade jag kommit ner och kollat på matchen med dig.

kram från boston

2009-09-23 @ 16:25:33
Postat av: Johanna

Hej surran!!

Riktigt roligt att du ringde igår så att man fick höra din röst lite:)

Jaah imorgon är jag ledig så ska sova riktigt länge imorgon och sen ska jag åka till stan och vara med kompisar och så sen så blir det kalas för markus på kvällen:)

Wow becka, yankees måste du ju bara ta bilder på alltså för det kommer ju bli en riktigt härlig känsla tror jag för man ser ju på film hur härligt det ser ut och så haha:)

Har just kollat på idol, det var ju såklart riktigt bra och nu så sitter jag, mamma och åke och kollar på kändisdjungeln som också är jätte bra men får höras snart syrran Älskar dig <3<3<3

2009-09-24 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback