Hejsan

förlåt för dålig uppdatering!

Veckan rullar på så sjukt fort. Jag har redan varit i Amerika i 2 månader ? Vart tar tiden vägen?

I fredags var vi som sagt ute, lördagen tillbringade vi inne på manhattan och söndagen så hände en rolig sak!

haha, vi skulle nämligen åka till en pool som ligger typ 30 min från vårt hus. Vi åkte väl runt i typ två timmar! haha, så vi åkte tillbaka igen, och på motorvägen kör en polisbil efter mig typ aslänge och pratar i en högtalare "Stop the car, Stop the car, pull over now!" Haha, och han hade rödljus och sirenerna(?) på som bara den, så jag fick stanna på motorvägen!, fy tusan vad arg han var i början ! Jag hade tydligen varit nära att köra in i honom efter att det gått från 2 filigt till enfiligt ;). Haha, jag sa att jag var från sverige och att det var första gången jag körde, då mjuknade han till lite och jaa, orkar inte beskriva hela historien, men fy tusan vad jag och katharina garva sen eller ;). haha..

annars har veckan varit bra, i måndags var jag i new york igen med min värdmamma, och veckan har rullat på, är ledig hela helgen denna veckan igen, så katharina och jag får väl hitta på något kul ;).

ha det bra!..

Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, så nu har du blivit stoppad av polisen också :P

2009-09-03 @ 23:24:48
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej syrran!

Har kollat resa nu och ska åka den 7 dec och vara till den 18 om dete okej för dig men när du ringer nästa gång så måste vi prata:)

Är hos jossan och äter kebabtallrik, as gott:)

Saknar dig syrran och jag älskar dig jätte mycket<3

2009-09-05 @ 20:01:00
Postat av: Louise

Uppdatering??!!

Saknar dig! <3

2009-09-08 @ 22:03:55
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback