hej

kom nyss hem efter en promenad med Kat, vi gick till parken och satte och och snackade. Vi såg världens största råtta på vägen OMG, jag trodde att det var en katt, den var grå och hade en sjukt lång svans, den var så äcklig, uuuh!

idag har varit en lång dag, jobbade 9-7 Puuuh!, men imorgon börjar jag klockan 12 och jobbar till 7, efter det blir det bio med Julia och Kat, ska bli trevligt. Vi försöker också få tag på biljetter till Yankees matchen, men dem möter boston och det är tydligen en av de mest populära matcherna :/, hoppas dock vi hittar några!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, alla andra verkar ha hur mycket som helst att skriva om, själv sitter man i New york och har bloggtorka :P haha..

kanske lite bilder? :)

 otroligt jobbig kille (man?) som var efter mig och Kat hela kvällen, men efter mycket tjat fick han till slut köpa oss varsin drink och vara med på kort dessutom ;). haha, hoppas jag slipper se honom igen!

 Jag och söta kat utanför baren..

 mer och mer affärer här i amerika har börjat med en egen rulltrappa för kundvagnarna :P, du kör in kundvagnen genom en slags öppning och den åker jämte dig vägen ner. Haha, jag och Kat var helt fascinerade och fotade som bara den, folk tror nog vi är från månen eller nåt ;) hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback