Hej

herreguuuuuud! vilken kvall...

vi var i new york och festade, forst var vi pa en klubb som hette mansion, det var flera vaningar och det var hur coolt som helst, sedan bestamde vi oss for att dra till passion, sa vi tog en limousine genom manhattan, sa sjukt haftigt, vi dansade och partajade hela natten lang. Vi hade sa otroligt kul, jag alskar New york. allt ar sa fashion!.

Sa for forsta gangen i mitt liv har jag akt limo, och var gjorde jag det, sjalvklart i New york :), haha...

nu sitter jag hemma hos katharina, datan ar fran tyskland, sa det finns inte alla bokstaver :P. hehe..

aja, nu ska vi kaka pizza och bara slappa, kanske sitta ute i det fina sommarvadret

annars har inte mycket hant, jag jobbar pa som vanligt och har kul!



Ha det bra :)
Pussss

Kommentarer
Postat av: Ellen

NÅGON verkar leva livet i New York! :D

2009-09-14 @ 17:12:13
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback