Hej :)

hoppas allt är bra med er därhemma!

jag är ledig idag, vilket är underbart skönt. Sitter och läser lite mail och bara tar det lugnt. Har precis ringt och pratat med en av mina mostrar! :). Saknar alla väldigt mycket och det kändes skönt att få prata med henne!..

Jag har funderat på att göra en tatuering på foten förresten, jag och Katharina ska göra varsin liten blomma på högra foten. Jag tror det kommer bli så fint, varje gång jg kommer titta på den kommer jag tänka på USA, Katharina och New York!.. Dock är jag väldigt rädd att det kommer göra ont, ont och ont! Hahaha

Annars händer det inte mycket mer, slängde precis in en maskin tvätt och tänkte sätta mig och kolla på lite tv. Ikväll är det förresten true blood i sverige på 1:an tror jag ? Titta på det.. Verkligen sjukt bra!

Jag önskar att jag bodde mer nära sverige just nu. Då skulle jag kunna åka hem i en vecka på semester.
Men tyvärr tar det ju typ 2 dar att komma hem och tillbaka. Men ska inte klaga, för jag kan inte tänka mig ett bättre ställe att bo på en New York :)

Ha det bra allihopa.!
Puss&kram <3




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej lilla gumman=)höde att du hade pratat med mamma hon blev verkligen jätterörd och glad när du ringde=)jag tänkte jag skulle ta ett kort på min stora mage så du får se hur mycket jag har växt hahaha.Vi tänker på dig här hemma o saknar dig jättemycket.alla hälsar så gott till dig.puss på dig vännen.

2009-09-13 @ 09:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback