Chinatown m.m

Hejsan allihop. Sorry för dålig update igen ;).

I fredags var jag på final destination 4-3D , hur coolt som helst, dock var jag lite mesig och kollade 95% utan 3D glasögonen. Det var lite för mycket action för min del, höhö. efter det så åt vi på en restaurang och sedan åkte vi hem, var hemma runt 2 skulle jag tippa på, men en kul och trevlig kväll hade jag ialf tillsammans med kat, Julia och Natascha.

lördagen så drog vi till yankees stadium tidigt för att köpa biljetter eftersom dem varit slut på internet ett bra tag pga boston - yankees är en stor match. Så vi gick dit och 375 dollar skulle kalaset kosta oss, det är ca 2500 spänn, aldrig i hela mitt liv, så vi bestämde oss för att skippa baseball denna helg och ta det en annan gång. Så vi drog till chinatown. Så sjukt häfitgt är det där. allt står på kinesiska, folk pratar kinesiska och en massa kinesiska restauranger. Helt underbart. så vi gick och letade efter en restarang, hittade en, gick in men kom snabbt ut igen för där inne satt det säkert 100 personer och alla var kineser, så när vi klev in där, så vände sig alla om och bara illglodde, så vi gick ut igen ;) haha. Sedan hittade vi dock en mindre restaurang och vi var så hungriga att vi inte brydde oss om att dem glodde. Så jag beställde in kyckling med cashewnötter och ris. Inte dundergott, så efteråt gick vi och köpte glass :), muuums!.

sedan var det dags att ta sig tillbaka, med tunnelbana , jobbigt att lära sig alla linjer, men förhoppningsvis kommer det med tiden.

så, vi hann också med att gå till baren igårkväll :P, hehe..

Men men, har lite bilder som jag ska lägga in här. orkar dock inte just nu, men det kommer :)

Ha det bra därhemma. Puss&kraaaam <3

Kommentarer
Postat av: mimmi

Heej :) Va kul, det är ju jätte nära ! Jag va i yonkers i går, har kompisar där! :) Hur länge har du varit här ?

2009-09-28 @ 05:45:51
URL: http://moreofmimmi.blogg.se/
Postat av: emma

Shiiit du verkar ha det hur bra som helst!! Jag vill med till USA!!! Nuuuu på en gång!



Jag tycker du är riktigt bra på att uppdatera ändå!



Ha det as bra. Puss

2009-09-28 @ 10:12:23
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: emma

JAAAA! Utelivet i jkpg suger verkligen!! Ta med dej lite uteställen hem. hahah

2009-09-30 @ 17:22:45
URL: http://emsiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback