torsdag

Hejsan! Godmorgon får jag väl säga här, klockan har precis passerat 10. Jag tänkte ta mig en promenix snart med Misty, våran hund. Jag börjar inte jobba förrens klockan 3 idag så jag har gott om tid att bara slappa.. Tänkte städa mitt rum idag egentligen, men jag var så effektiv att jag gjorde det igår kväll halv 12 ;). Veet inte vad jag fick för ryck , hahaha

Ska se om jag intte kan gå ner med datan idag till reperatören så att min data kan bli normal igen. Har troligen ett virus..!
Annars vet jag inte vad jag som händer eller vad jag ska skriva. Märkte igår när jag städade mitt rum att jag shoppat en HEL del sedan jag kom hit ;).  Har drygt 10 par skor? i fyra månader har jag varit här och har redan 10 par skor? GALET. haha..

Vill bara säga att jag saknar er därhemma så sjuuuuuuukt mycket! Ibland vill jag bara åka hem, kanske i ett par dagar och sedan tillbaka igen, men det går ju tyvärr inte , hehe..

Ta hand om er<3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback