torsdag

hej

jag pratar i telefon med Katharina som klantigt nog missade stoppet vid tågstationen och är nu på grand central i manhattan. Så jäkla kul, hon är helt förstörd..Haha, stackarn, hon som ska upp och jobba 7.20 imorgon bitti.

Imorgon börjar jag jobba klockan 9. På kvällen ska vi in till manhattan och äta på restaurang och möta upp en av Kats vänner från tyskland. Hon ska bo hos kat denna helgen. Vi ska nog bara käka och sedan ladda inför lördag då det är halloween! :), yeeeey. idag skärde (skar! i know, låter dock bättre med skärde) jag ut min första pumpa, det tog sin tid men den blev mycket finare är min värdmammas :P, tahaha. ååh längtar så till lördag. Är ledig hela helgen också!, ska gå trick or treat med kenzie och min värdmamma på lördag en stund dock, vill ha goodis! ;). Kenzie kommer vara en liten nyckelpiga och har en hel dräkt med fötter, mössa och kropp. ;) sweet!

Hoppas ni alla mår bra där hemma, saknar er nåt enormt!
Pusss<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

Det är så typiskt med nyckelpigedräkt. Sånt ser man ju i alla filmer ^^ hihi. hon blir nog jättesöt! happy halloween becka, själv ska man på big bongo ikväll ;)

2009-10-30 @ 13:52:38
URL: http://enni.blogg.se/
Postat av: elina

haha vad kul! Berätta om halloween, vill veta :D Halloween här var ett stort big fail :P tyvärr :P ^^

2009-11-01 @ 15:26:36
URL: http://kartoffelpuffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback