Sjuuuk

Omg, Jag är så sjuuk, kan knappt andas...

Ne okej, riktigt så illa är det kanske inte, men med massa medicin i kroppen och efter att ha ätit en apelsin, ett äpple, vindruvor och några jordgubbar så är jag fortfarande jättesjuk, mår pyton.

Jag har varit ledig idag, eller ah, sjukskriven kanske man kan säga ;) åkt på en riktig influensa. Men förhoppningsvis kryar jag på mig till helgen. Ska äta medicin och bara vila mig.!

Hoppas ni alla har det bra. Saknar er så mycket och har precis pratat med min kusin, moster och en vän. Känns bättre och bättre för var dag som går och jag vet inte längre om jag verkligen har hemlängtan ? Nehepp, dags att sova lite igen, så jag kan bli frisk någongång!

Ha det bra
Pusss<3


Kommentarer
Postat av: Louise

Usch, låter inte alls kul! :/ När man är sjuk vill man ju dessutom verkligen vara hemma och bli ompysslad av mamma! Se till att krya på dig nu! <3

2009-10-01 @ 22:25:24
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: emma

Krya på dig!!

2009-10-02 @ 11:27:01
URL: http://emsiiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

skönt att få prata med dig :) skrev ett helt inlägg till dig igår kväll (A) <3

2009-10-02 @ 12:45:13
URL: http://martinawikman.blogg.se/
Postat av: johanna

Krya på dig syster och ta det lungt nu och verkligen vila men jag är hos pappa nu men vi kanske kan prata på msn om du vill jag är inne vid nio om du vill prata:)Älskar dig syrran:)<3<3

2009-10-03 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback