OMG

okej, dö inte nu mamma & pappa, men jag har gjort min första tatuering! Japp, det blev en blomma på sidan av foten. Det låter inte jättesnyggt, men ni måste se den! Fy fan vad ont det gjorde dock, jag och Katharina har nu likadana tatueringar som är sjukt fina! <3, det är en blomma med lite krimskrams..

Jahopp, var som sagt sjuk denna helgen, så ingen utgång, istället kollade vi på film ( tvingade Kat att se Hannah montana) hahah, vi köpte pizza och glass. mysigt det också!
Så imorgon blir det jobb igen och klockan 9 åker vi in till Manhattan som vanligt, älskar att gå på gatorna och spana efter kändisar, även om jag alltid har otur!

Min fot gör ont som tusan :P, haha.. Kan inte fatta att jag har en tatuering nu! ;). Tsss.

annars inget nytt på denna fronten. Måste nog börja motionera lite mer :P, haha. Man äter ju alltid så jäkla god mat att man inte vill sluta. HAhA ;)

aja, dags att sova, saknar er! <3
puss&kraam

Ps. Mamma & pappa, döda mig inteeeee

Kommentarer
Postat av: Louise

Coolt! Tur att du typ befinner dig på andra sidan jordklotet, lite svårt att döda dig då ;)

Vill se bild!!!! :D

Puss på dig!

2009-10-05 @ 11:12:25
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/
Postat av: Annie

Du bara måste lägga ut en bild på tatoon baby!! Vill se, är sjutk nyfiken! Hoppas du är frisk nu och återigen kan bege till ut på NY festgator och rocka fett ;) Puss!

2009-10-05 @ 14:11:46
URL: http://medelicious.blogg.se/
Postat av: theresia

tror inte susanne dödar dig :P hihi men tycker hon inte om den så vet man jue aldrig :P hahahaha. villl se en bild snälla lagg upp :) puss och kram din kusin theresia

2009-10-06 @ 16:05:43
Postat av: johanna

va coolt becka, vill se den och jag är hos pappa nu och han är inte arg i alla fall va han verkar nu:) älskar dig syrran<3

2009-10-07 @ 17:19:08
Postat av: Julia

Heej bacon! Hur har du det? Vi måste ses nån helg. Det skulle vara skit kul. Ha det bäst!!!

2009-10-10 @ 19:14:41
URL: http://juliasresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback