New york

Ännu en dag tillbringad på manhattan. Är man kär eller är man kär? Finns miljoner och åter miljoner olika saker att titta på. Måste bara säga att jag idag träffade 5 svenskar! :O, OTROLIGT med andra ord. Har inte träffat en enda svensk sedan jag kom och nu har jag träffat 5 stycken. Först var det tre män som gick framför mig och jag tyckte att de pratade svenska så jag frågade " pratar ni svenska"? självklart! svarade en av männen, så jag och mackenzie gick och pratade med dem i kanske 20-25 minuter och det var sjukt att prata sitt språk igen. 4 månader sedan! 

idag var vi på Target, ett köpcenter och handlade massa saker till Halloween. Vi köpte kilovis (!) med godis :) , sedan en massa dekorationer som vi ska ha utanför huset. Lyktor, pumpor, spindelnät och lite annat krimskrams, de har också en massa från förra året =)..

Nog om detta.. Dagen har varit underbar och vi var inne på manhattan från 10-4 sedan Target så jag är tröööttt..



det suger fan utan bilder!-- Ska se om jag kan gå till en datareperatör ner på gatan för såhär kan vi ju inte ha det!

Puss&kraaaam <3 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ååååh becka jag är så sugen på att se din tattoo!!! :D

2009-10-20 @ 11:30:47
URL: http://enni.blogg.se/
Postat av: Annie

Heeej :) Blir lika avundsjuk varje gång jag läser din blogg....;)



Allt är bra här hemma, dock behövr jag ett jobb snart innan jag börjar klättra på väggarna :D



Köttbullar... yummie,godare mat finns inte :D PUSS

2009-10-21 @ 11:03:33
URL: http://medelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback