Jobbar

Just nu jobbar jag, ville bara att ni skulle veta att Katharina blev rånad igår! helt jävla sjukt, vi satt och åt på en restaurang och vid klockan halv 10 igårkväll skulle vi gå hem, vi skiljdes åt och efter bara 10 min ringer en gråtandes Katharina till mig, dem tog hennes väska och hon hade kamera, pengar, nycklar, id kort och bankomatkort, dem har också tagit ut pengar denna morgon. Här kan man ju fetglömma att försäkringsbolagen betalar ut några pengar. !

Hon är ialf väldigt rädd och det hade jag också varit om två stora män hoppat fram och hotat mig! HEREGUD att det finns sådana människor!

aja, annars rullar det på. Vi får väl se vad som händer i helgen nu när Kat inte har några pengar, kort aah ingenting! Men men, ha det bra..

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback