Hellu

God eftermiddag/kväll får man väl säga :). Jag är trötttt! Jag och Katharina gick ut igår, det var dock rätt lugnt, brukar vara lugnt på fredagar eftersom många jobbar lördagar här. Dock inte nice att gå ut efter att man jobbat 9-6, men jag ska jobba ikväll så tänkte att vi kunde gå ut och ha en relativt lugn kväll ;). Ikväll jobbar jag 4-11 , min värdmamma och värdpappa undrade om jag kunde passa Kenzie för att dem vill gå på date. Haha, lugna puckar.. Men Kat kommer över så det blir nog film och kanske lite gottis framföär teven och förhoppningsvis somnar lillan utan att gallskrika efter mamma :P, lite nervös fkt .

Ahopp. Vad mer ska jag berätta? En vecka kvar tills det smäller " HALLOWEEN" är så sjukt taggad på att se vad som egentligen är en riktigt amerikansk halloween :D.

SAkNar Er!
Pusssss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart i New York bor du? Ska själv åka som Au pair i närhetn av New York :)

2009-10-27 @ 13:25:42
Postat av: REBECKA

jag bor nära bronx, i yonkers :), vart ska du bo?

2009-10-27 @ 15:40:23
Postat av: Amanda

Jag ska med till Yonkers jue :)närmare bestämt 16 Ashton road!

2009-11-02 @ 09:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback