hej

dålig update, i know!

bara så tråkigt att inte kunna ladda upp några bilder? Måste se om jag kan lämna in min dator på reperation(stavning?).

Igår tog jag bilen ( vågar inte gå längre) till Katharina och vi köpte pizza och choklad och mös hemma i soffan :). Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Vi funderar på att gå ut och dansa. Jag vet dock inte vart. Känner mig trött och jobbar fortfarande. ´klockan är 14.20 här just nu..
det har varit flera som blivit rånade i området btw, i förrgår var det en till tjej. Katharina är dock den enda som såg rånarnas ansikten eftersom hon bråkade med dem. Hon minns också en av dem mer noga eftersom hon tyckte han var het ;). Galen tjej ! hahaha

Imorgon ska vi ta en tur med bilen till shopping igen. Jag handlade en hel del i torsdags bl.a en jacka på esprit och lite varma tröjor som kommer värma galet bra ! dock har jag morotspurée på min nya fina rosa flis eftersom jag matade Kenzie innan och hon har lärt sig att man kan blåsa ut maten igen och att det då låter roligt och maten hamnar överallt ;)! haha.. Men men , imorgon ska jag nog leta efter halloweenkostym. Kat och jag har ingen aning om vad vi ska vara. Om ni har några ideer får ni gärna skriva dem! För här är ju halloween skitstort och överallt ser man hus som är sjukt läskiga.

Jag har funderat på om jag ska vara sverige. Dvs. ha allt i gult och blått och måla svenska flaggan på kinderna och skriva sweden på tröjan :P, men det är rätt lamt ..höhö..

KOM MED NÅGOT BRAA!! :)

Ta hand om er <3
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback