Hej

Usch, jag är sjuk! Fan

Kände iförrgår att jag hade ont när jag svalde, kände vad som var på gång, men fortsatte i samma tempo, tryckte i mig frukt och vitaminer, hjälpte det? Nej!.

Sitter nu här med världens hosta och snorig som bara den ( I know, not nice ;) höhö,

ikväll var det au pair möte igen, trevligt att träffa alla andra au pairer och bara snacka, nästa möte ska vi ha apple-picking. dety vill säga att vi ska plocka äpplen tillsammans med våra värdföräldrar och de andra au pairerna, kan dock inte se det roliga i det hela? Och varför i hela friden plocka äpplen? kunde vi inte plockat vindruvor eller jordgubbar som är godare istället? hehe.. Men men, snart snorar jag väl ner hela tangentbordet.!
Annars ingenting nytt, allt flyter på , jag jobbar, jobbar och jobbar, sedan lite fest och shopping också då såklart ;)

Vet inte vad ni vill veta.

en vanlig dag för mig kan jag inte beskriva eftersom jag har olika scheman varje dag, vissa dagar börjar jag sent, andra dagar tidigt. Men jag tvättar Kenzies kläder någon gång i veckan, dammsuger hennes rum, plockar undan leksakerna efter att dagen är slut och diskar. Känns som om jag diskar hela dagarna, måste diska hennes flaskor, rengöra hennes leksaker och jaga hunden som leker med hennes leksaker ;). hehe. annars gör jag inte så mycket mer. Lagar mat åt mig själv ( eller ah, är för lat för att stå och laga mat så äter två skivor(säger vi skivor? ) med bröd och ost :P haha,

Det var nog allt jag ville säga för idag, är som sagt sjuk, så tänk på mig och tyck synd om mig, vem vet, kanske har jag fått svininfluensan ;). Ne, men be för att jag inte hostar sönder inatt. Haha.

Godnatt från ett lite kyligare New york! <3
puss

Kommentarer
Postat av: stefan

Hur går det med köttbullarna:)

2009-10-01 @ 17:27:47
Postat av: Anonym

ta det en titt i min blogg

2009-10-01 @ 21:43:43
URL: http://martinawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback