God morgon

eller snart god förmiddag. ;).

Hoppas ni alla mår toppen!, själv började jag jobba klockan 9 idag och nu sover Kenzie så jag kan pusta ut lite , igår var en tuff dag. Kenzie var trött men ville inte sova och hennes tänder gör ont. Så hon var ledsen i över en timma KONSTANT.. till slut mådde hon bättre, men jag trodde jag skulle svimma. Hahaha.. Idag är hon lika glad som vanligt och världens sötaste unge! <3
Hon ska vara en nyckelpiga på Halloween, hihi, hur sött är inte det då? hon har dräkt med hatt och skor till. Verkligen sjukt sött..

Vad händer annars här i Amerika? Vi försöker boka resa över jul el. nyår, men eftersom katharinas plånbok, med bankomatkort, cash, id-kort osv. blev stulet så kan vi inte boka än. Jag och Katharina vill till Miami i florida, men Julia som också ska med vill till Bahamas. Jag säger verkligen inte nej till Bahamas men miami är nog mer party och coolt. I Februari btw så ska jag och min värdfamilj till disney world i Florida! HÄFTIGT..

Nehepp, nu ska jag titta lite på tv och slappa, förhoppningsvis sover hon en timme till ialf ;)

Puss&kraaam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback