God kväll

hoppas alla mår bra. Här på andra sidan jorden är det toppen! Jag gillar New york mer och mer för varje dag. Jag funderar på om jag ska stanna ett år extra eller inte, vissa dagar vill jag stanna och andra dagar vill jag bara komma hem och träffa alla igen. Jag vet att om jag åker hem så kommer jag träffa alla och sedan vad? jag kommer förmodligen längta tillbaka. Men jag måste ta en funderare, just nu lutar det åt att jag åker hem. Men har fortfarande 8 månader kvar innan jag behöver fatta något beslut ;) haha..

Vad händer annars? Några nyheter från sverige? btw, hur bra är inte de svenska hollywoodfruarna? :P ÄLSKAR det programmet. haha..

Hoppas veckan går fort för på lördag är det halloween och först ska jag gå trick or treat med min värdmamma och Kenzie, sedan blir det manhattan för att se parad, sedan får jag se vad som händer! :)

Måste säga lycka till till Jonna som drar till Oslo för att jobba imorgon! Ha de underbart och lev livet.

Ska väl sova nu, upp jobba imorgon klockan 9.
Pussspusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback