Fan

försöker lägga in bilder hela tiden! har en hel hög med bilder som jag vill att ni ska se, funkar det? NEEEEJ. Fan

Aja, får väl försöka 3 miljoner gånger till.. Iaf idag har jag jobbat lång dag! från 8am-6pm, är helt jäkla död- Efter det kände jag att jag var tvungen att åka till Katharina för att prata och trösta henne. hon mår bättre idag , hon har dock en del skrapsår på armen eftersom dem dumma ungen försökte slåss när det var två stora killar som bara ville ha hennes väska, hon är som tur är välbehållen! Man ska aldrig , aldrig aldrig fightas med någon som försöker råna en, speciellt inte här. Jag vet nu vart jag kan gå och vart jag inte kan gå. Om jag t.ex följer vägen nedanför mitt hus ca 300-400 meter är jag i bronx, och där har det varit dödsskjutningar. Så NEJ, dit går jag inte, även att gå över till den dåliga sidan av Yonkers över bron är man illa ute... Usch, känner mig verkligen otrygg just nu.

Nog om det tråkiga. Imorgon blir det woodberry common(tror det stavas så) Alltså shopping! Jag åker med min värdmamma , Kenzie och värdpappa, jag kommer bara jobba ett par timmar imorgon pga dagens långa arbetspass.

annars rullar väl som sagt allt på, som alltid ;). Börjar se mig själv som en new york brud nu ;). Skämt åsido, men det är omöjligt att inte förälska sig i en av världens största stad. "staden som aldrig sover" " The big apple" Ja, NY är helt enkelt amazing!<3

Puss&kram, saknar er alla!!!

 

Kommentarer
Postat av: Louise

Usch va läskigt att hon blev rånad! Förstår att man känner sig otrygg då! Va rädd om dig, vi vill ha hem dig helskinnad! <3

2009-10-15 @ 11:12:18
URL: http://thoughtsofagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback